H&M închide din magazine. Vânzările scad vertiginos. Acțiunile au pierdut 15%

Compania Hennes & Mauritz (H & M) a început să-și închidă din magazine după ce vânzările au înregistrat cea mai mare scădere trimestrială din ultimii 10 ani.

Reprezentanții companiei au anunțat că vânzărie fără TVA au scăzut cu 4% în ultimele 3 luni de zile – adică până pe 30 noiembrie – iar cele din trimestrul al patrulea au fost „cu mult sub așteptările companiei” așa cum informează și The Telegraph Business.

Acțiunile H & M au scăzut cu 15% pe Bursa de la Stockholm în urma anunțului.

În schimb cei de la H&M se gândesc să se orienteze mai mult spre vânzările online acolo unde încă înregistreză creșteri. În sensul acesta H&M caută relansarea printr-un parteneriat semnat cu gigantul chinez Alibaba. Compania se gândește să-și vândă hainele prin intermediul platformei de e-commerce „Tmall” administrată în China de Grupul Alibaba.

H & M este cel de-al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume după spaniolii de la Inditex care dețin lanțul de magazine ZARA. În ciuda faptului că H&M acuză o „problem de piață”  cei de la Zara au raportat o creștere de 6% a profiturilor până la data de 31 Octombrie.

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s